Nastop gojencev treh goriških glasbenih šol
Poslušanje je najboljša glasbeno-vzgojna metoda: omogoča spoznavanje novih skladb, širjenje osebnih obzorij, soočanje z drugimi učenci in učitelji ter ne nazadnje ugotovitev, da delo in trud privedeta do cilja. Te misli prof. Neve Klanjšček s SCGV Emil Komel so dale primerno iztočnico večeru iz niza Snovanj z naslovom Glasbeni mozaik, ki je potekal 29. maja v veliki dvorani Kulturnega centra Lojze Bratuž. Tokrat so se srečali gojenci treh glasbenih šol, ki več desetletij zaznamujejo goriški prostor. Najmlajša – Kulturno in glasbeno društvo iz Fare – je nastala pred slabimi 40 leti, šola Komel se je razvila iz orglarske šole, ki jo je pred 60 leti ustanovil Mirko Filej, Glasbena fundacija Citta' di Gorizia – Istituto di musica pa je bila ustanovljena ob koncu 18. stoletja in je v svoji sloviti zgodovini imela nekaj odličnih ravnateljev.
Srečanje so uvedli trije “komelovci”: mladi pianist Nicola Grauner, čelist Jurij Lavrenčič ob klavirski spremljavi očeta Hilarija in flavtistka Ivana Gerin, ki jo je na klavir spremljala Katja Lavrenčič. Fundacijo Citta' di Gorizia sta zastopala pianist Uroš Kvektovic in kitarist Devid Grego: slednji je bil res dober, njegov nastop – v primerjavi z ostalimi izvajalci – pa morda predolg. S primernimi skladbami sta se nato izkazala še gojenca gostujoče šole, flavtistka Ivana Cotič in violinist Aleš Lavrenčič; prvo je na klavir spremljala Katja Lavrenčič, drugega pa, ki je izvedel koncert Henryka Wieniawskega, s katerim je že večkrat povsem prepričal in navdušil publiko na različnih odrih, Hilarij Lavrenčič. Zelo prijeten je bil tudi godalni kvartet šole Komel (violinistki Katja Pirjevec in Marta Carlesso, violistka Petra Rusjan, čelo Francesco Malaroda), ki je zaigral Boccherinijev Quartettino v C duru. Skoraj dveurni glasbeni večer je sklenil godalni orkester šole iz Fare, ki ga že deset let uspešno vodi prof. Annalisa Clemente. / DD